Benátky

Ďalšou zastávkou na našej ceste po Taliansku boli Benátky. Odkedy si pamätám, vždy som tam chcela ísť a určite nie som jediná.  Veď Benátky navštívi ročne viac ako 14 miliónov turistov. Tým som chcela povedať, že moje očakávania boli veľmi veľké, ale musím povedať, že sa nenaplnili. Prišlo skôr sklamanie. Nie je to mesto aké som si predstavovala a ktoré by ste mali navštíviť so psom a ešte k tomu so šteniatkom. Romantické prechádzky po úzkych benátskych uličkách sa v našom prípade nekonali. Bolo to skôr predieranie sa uličkami preplnenými turistami a so šteniatkom to bolo o to zložitejšie. Odpadky všade na uliciach, bordel a zápach z nich bolo to, čo nášho šampióna zaujímalo najviac :).  K tomu naspočetné množstvo turistov nepozeraúcich sa pod nohy nebolo pre Tadeáša to najlepšie - takže väčšinu času strávil na rukách. A to môžem povedať, že sme tam neboli v hlavnej sezóne a počasie tiež nebolo ideálne. Ako sme sa dozvedeli, nebolo tam ani zďaleka toľko ľudí, ako zvykne bývať. Viac si však neviem ani predstaviť:) 

Určite nechcem toto mesto zavrhnúť a odhovárať vás od jeho návštevy, len sa chcem podeliť s vami o moju skúsenosť. Veď každému vyhovuje niečo iné. Možno sa raz odhodlám na druhú návštevu a nájdem tam tie Benátky, o ktorých som snívala, ale určite Tadeáša so sebou brať už  nebudem :) Preto Vám prinášam len pár fotiek, keďže som to nejako nestíhala :)









 Najznámejšie námestie v Benátkach - Piazza San Marco






PS: ak sa vyberiete do Benátok autom, pripravte sa na predražené parkovanie (cca 30,- EUR) a hlavne nie je nič zvláštne natom, že kľúče musíte nechať v aute na palubnej doske a auto nanajdete tam kde ste ho zaparkovali :)
NKS

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára