Si plánovač alebo spontánny cestovateľ????

Momentálne vám píšem z prvej našej každoročnej cesty z mesta Obertraun, zasypaného snehom a môžem vám povadať, že to tu vyzerá ako z rozprávky (môžete sa tešiť na nové príspevky). Máme za sebou len pár dní z nového roka a chcela by som vedieť či už máte naplánované vaše cesty na rok 2017, alebo tomu nechávate voľný priebeh a ste spontánny cestovateľ??? Ja sa prikláňam  k tej prvej skupine, ktorá si svoje cesty plánuje a približne koncom januára mám už rozplánovaný celý rok, kedy a kam sa pôjdeme pozrieť čo navštívime a pod.. Takže plánujem dovolenku nie len sebe, ale aj svojmu mužovi :D

Moje hlavné dôvody prečo si plánujem dovolenky na celý rok dopredu:

  • už v januári sa môžem tešiť na celý rok kam a kedy pôjdeme
  • ak si to naplánujete dopredu je to vo väčšine lacnejšie, ako na poslednú chvíľu - nepočítam do toho last minute dovolenky (čiže viac ušetríte a môžete viac cestovať)
  • ak sa mi podarí tak si to naplánujeme tak, že aspoň každý mesiac sa niekam vyberieme a to je hneď lepšie, keď sa každý mesiac máte načo tešiť - hoci len na predĺžený víkend
  • a ja jednoducho milujem plánovanie (kedy a kam pôjdeme, všetko zorganizovať od leteniek až po hotel to je moje)

Tento rok nejako nestíham ani ja a ešte ho nemáme úplne rozplánovaný, lebo ešte nebol čas si zato poriadne sadnúť a dohodnúť sa, ale jedno už viem, že tento rok sa vydáme na trochu netradičnú dovolenku - vybrali sme si plavbu a nebude to po Karibiku, ale navštívime Nórske fjordy. Pre mňa je to niečo nové, keďže až taký milovník lodí nie som, ale nechala som sa nahovoriť veď všetko treba vyskúšať.  Tak toto je zatiaľ najväčšia cesta, ktorú máme v našom pláne na rok 2017. No a nemôžem zabudnúť určite sa vyberieme aj do Talianska, bez toho by sa mi rok ani nepočítal je to proste moja srdcová krajina. Nemáme síce ešte naplánované kam, ale určite dáme podobný trip ako tento rok v septembri. Veľmi sa nám to páčilo, všetko o našom cestovaní po Taliansku nájdete pod menovkou Trip to Italy.

A aby som nezabudla prajem krásne sviatky a užite si prvý predĺžený víkend v tomto roku verím, že ste sa niekam vybrali rovnako ako my :)

 Nezábudajte cestovanie nás robí šťastnejšími.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára