Hotel Kukučka/ Tatranská Lomnica



Kukučka - kedysi môj najobľúbenejší hotel na Slovensku, do ktorého som sa vždy rada vracala. Vždy som sa tešila, keď sa blížil termín môjho ďalšieho pobytu v tomto kedysi pre mňa čarovnom hoteli.  Po mojej ostatnej návšteve začiatkom februára musím skonštatovať, že to bola bohužiaľ asi moja návšteva posledná.  Zmena vedenia hotela a výmena všetkého, čo tam tak dobre fungovalo, zmenilo hotel na klasický hotel TMR (Tatry Mountain Resort), ktoré sú pre mňa všetky rovnaké a líšia sa len vzhľadom. Nie každá zmena je dobrá a to sa týka  podľa mňa aj zmeny v tomto prípade. Všetko je to len môj subjektívny názor, ale rada by som sa s ním s vami o to podelila - veď nemôžme všetko len chváliť :)

Zmenou vedenia sa stratil duch Kukučky, ktorý vytváral pohodu hneď, ako ste vkročili do hotela. Tešili ste sa na skvelé služby, ktoré vás za dverami tohto hotela čakajú. No teraz sme sa ničoho nedočkali. Kuchyňa bola kedysi taká, že by ste sa oblizovali aj za ušami, dnes z piatich hlavných jedál ani jedno, na ktorom by ste si naozaj pochutnali (jedine dezert bol ako tak fajn, ale priznajme si  - na zapečených jablkách so škoricou sa nedá toho veľa pokaziť). Takže po tom, ako sme ostali hladní prvý, druhý aj tretí večer sme sa rozhodli to už neriskovať a navečerali sme sa v meste. Raňajky sme mali z troch nocí len raz také, že sme si mohli vybrať hádam zo všetkého, keďže tie ďalšie dve rána sme si neprivstali a ani výber nebol taký ako prvé ráno. Nič podobné sa nám predtým nestalo a to ani keď sme raz prišli na raňajky skoro poslení.  A aby ste si náhodou nemysleli niečo iné - nebola som v Kukučke len dva krát, bola to moja už asi šiesta návšteva tohto hotela takže si myslím, že mám s čím porovnávať. 

Wellnes v tomto hoteli bol odjakživa skvelý a vždy som si tam dokonale oddýchla. No aj tu ma čakalo sklamanie. Hoci sme neboli v hlavnej časti, lebo tam bolo plno, napriek tomu si myslím, že zima by tam byť nemala. Nehovoriac o tom, že dokonca vymenili aj maséra, z čoho nebol nadšený ani môj chrbát . Ale pani masérka ma ubezpečovala, že toto je tá "pravá medová masáž", takže doteraz som mala asi len "nepravé" medové masáže. No môj chrbát si dobrovoľne vyberie asi tie nepravé a bez modrín. 

Jediné čo ostalo dobré ako predtým je pohodlná posteľ, na ktorej sa vždy dobre vyspím.  Ale vracať sa do hotela len kvoli dobrej posteli je trochu málo a navyše, keď už zaplatíte na noc 159 EUR tak čakáte trochu viac. 

Prepáčte že nepripájam žiadne fotky, ale bola som z toho taká rozčarovaná, že som zabudla aj fotiť. Mala som pocit, že ani nie je veľmi čo fotiť a až doteraz som si myslela, že o tom písať nebudem, lebo zatiaľ som tu len chválila a odporúčala, ale tak aj toto môže byť pre niekoho zaujímavé a užitočné. Mám plno fotiek z mojich predošlých návštev, ale to by sa sem celkom nehodilo, keďže nastali zmeny. Nikoho však nechcem  odradiť od toho aby navštívil tento hotel, len som sa chcela podeliť o moje dojmy z mojej poslednej návštevy. 

NKS

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára